B.Calitatea serviciilor

Consideram ca doar prin standardizare se poate asigura o calitate constanta a serviciilor. Ca atare, am dezvoltat o serie de procese care ne ajuta sa garantam clientilor nostri respectarea parametrilor de calitate.

  • Selectie si training – in afara unei flote permanent modernizate, oamenii sunt factorul determinant al unor servicii de calitate. De aceea suntem extrem de atenti si acordam importanta maxima procesului de selectie a soferilor. Ii alegem pe criterii de profesionalism, experienta si profil psihologic. Ulterior selectiei, instruim soferii proprii in ‘condus defensiv’ pentru a putea oferi clientilor un plus de siguranta. Toti soferii nostri sunt cunoscatori de limba engleza la nivel conversational.
  • Sistem de alerte – am standardizat activitatea, am creat fluxuri si procese, pe care apoi le-am automatizat. Procesele si statusurile sunt reflectate in aplicatia de management al transferurilor, iar orice intarziere sau neregula este automat semnalizata la dispecerat. Prin sistemul de alertare automat eliminam riscul erorilor umane, ce pot aparea in procesarea si realizarea comenzilor
  • Customer survey – in afara verificarilor interne, periodic realizam procese externe de verificare a calitatii si a gradului de satisfactie a clientilor. Cea mai buna cheie de verificare a calitatii este intotdeauna ‘vocea clientului’.